Hercegovina

297576_172908036176718_1757095499_n

Ono sto ja ne bih ni za hiljadu godina mogla iskazati, a to su ona najdublja osjecanja prema Hercegovini: ljubav, ceznja i divljenje prema tom jedinstvenom i predivnom zemljinom kutku, ona je to uradila u par redaka, u jednoj pjesmi.

Ona, moja sestra, koja se oduvijek znala umjetnicki izraziti, i rijecima i likovno, ovom pjesmom vam priblizava ovu krsevitu zemlju. U njoj nismo rodjene ni ona ni ja, ali su nas nasi korijeni zauvijek vezali nevidljivom sponom, satkanom ljubavlju kojom smo u njoj bili obasipani, dok smo bili djeca.

 

Brda…brda….rijeka..
plavo nebo…
Mirisi i brda i rijeke i neba…
Uzdah…
Sreca…
I onda pomislis:
“ Kraj Svijeta“
Moja Planeta….
Moja draca…moje trnje…
Moj san…
Hodam u snu i diram…
Hodam u snu i pjevam…
Hodam u snu i mirisem…
Hodam..disem…zivim…
i Hercegovini se divim!

Mojoj djetinjoj glavi svaki stih srecu pravi!

Milena L….

 

 

 

 

Ein Gedanke zu „Hercegovina

Kommentar verfassen

